miercuri, 25 octombrie 2017

Spatiul de sub chiuveta din bucatarie - home improvement

Sub chiuveta din bucatarie am avut o situatie initiala ca in imaginile de mai jos:



Sifonul e unul ieftin, tub tip acordeon, ii poti modifica forma dupa cum ai nevoie. Totusi galeata de gunoi de sub chiuveta e una cu pedala si deschiderea capacului nu era posibila din cauza acestui sifon. (aici este explicat ce este si cum functioneaza un sifon)

Am vazut la prieteni ca noile bucatarii au chiuvete cu un sifon plat, care iti permite mult mai bine sa utilizezi spatiul de sub chiuveta. Am cautat un astfel de sifon plat pe la magazinele mari, nu aveau separat. Pina cand mi-am dat seama ca pot folosi in loc un sifon de cada de baie. A costa 12 lei daca nu ma insel si s-a potrivit perfect la ventilul chiuvetei.




Acum pot deschide capacul galetii de gunoi :)  Si cel mai important e ca poti face tu insusi aceasta imbunatatire, nu iti trebuie scule, doar putin interes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu