joi, 5 mai 2011

Terapia prin bere - in Timisoara

Anii trec si cu ei simti ca ceva trebuie schimbat, altfel ajungi in monotonie. Una dintre schimbari a fost si la bere.

La inceput era in sticle de 500 ml, din alea in care se vindea si uleiul de floarea soarelui. Toate la fel, sticle verzi, maro sau albe. Poate candva sticla aia fusese de ulei, ce conta, acum era bere in ea. Doar eticheta mai facea diferenta. La exterior.

Apoi a venit schimbarea, au aparut sticlele cu forme aparte, unele chiar cu sigla stantata pe ele.

Dupa ce am trecut de faza cu ambalajul, a venit faza cu continutul: degeaba ne place ambalajul, daca inauntru gustul este la fel sau nu e bun. Ca doar la toti ne place gustul puternic si amarui. Nu ma refer la cafea :)

Asa ca de la berea clara, am ajuns la cea nefiltrata. Buna ea, dar pana la urma te cam plictisesti sa ai de ales intre 3-4 feluri de bere.

Si uite asa, la o iesire in oras de curand, am aflat de nou venitul berar din Timisoara, si anume BEREA TERAPIA. O bere locala, in sticla cu dop mecanic, in lada de lemn ca odinioara. Dopul ala mecanic e bun, doar stiu cum e sa dai pe tine o bere si sa stai 2 ore ud asteptand sa se termine prezentarea la care participi :)

Baietii astia fac o bere buna, cel putin pentru gusturile mele. Si mai e ceva: cand mergem cu strainii in oras, astia is innebuniti dupa berea locala Timisoareana; si culmea, in multe localuri de fitze nu e de gasit, sa vezi ce fatza fac aia cand ne ridicam si plecam in altul pe motiv ca nu au Timisoareana.

Cred ca Terapia asta o sa le placa si mai tare.

Si ceva ce am vazut rar in ultima vreme: prezentarea comerciala, marketingul la terapia e bine facut - au un site bun, cu imagini cu produsul in ipostaze inteligente (imi place poza cu stetoscopul si paharul de bere). (ClinicaDeBere pe net)

Spor in afacere le doresc si sa ne vedem cat mai des la astfel de Terapii!

__

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu